En ny dag


Min senaste målning!
 Vad tycker ni?

Äntligen har regnmolnen försvunnit och kvar är en härlig, blå himmel. Planerna denna morgon är att käka frukost ute. Det är väldigt mysigt. Äta ute på en filt i solskenet.

Något som jag konstaterat på senare tid är hur många val man måste göra i den här åldern. Det kan vara rätt knepigt ibland att välja. Välja det spännande och osäkra framför det trygga och säkra o.s.v.
Bara ett val som att börja plugga eller inte är stort. Ibland känns det verkligen som att tiden går för fort. Nu när jag verkligen väntat på sommaren och den snart är här så är jag samtdigt lite rädd att den ska svischa förbi. Dock känns det som om jag alltmer lever i nuet och inte lever typ två dagar framåt. Det kanske låter konstigt, men det kan vara lätt att tänka på vad man ska göra senare eller vad som kommer hända istället för att fokusera på vad som är här och nu.

Men men, nu ska jag ta vara på dagen. Jag ska ut i solen, kanske spela minigolf, äta och njuta av den härliga dagen.

XOXO Lisa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg!

2009-05-08 @ 09:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0