Grekland nästa!


Jaha, då ska jag iväg igen. Denna gång Lefkas i Grekland. Helt underbart att få chansen och åka iväg så ofta som jag gör. Ska bli härligt med sol och bad. Jag ska sola lite för er läsare också ;-)
Har hittat två underbara bikinis från HM som ni kan se nedan! Just nu sitter jag och lyssnar sönder vinnarlåten "Fairytale" som är så himla mysig! Det var så kul att den låten vann! Vi följde Eurovision på en fest jag var på igår och jag och en annan tjej vi hejjade ju stenhårt på denna norska melodi så det var riktigt kul när den vann. Ännu roligare var det att retas med pojkarna som var mindre glada att den vann.

Vad tycker ni om de nya bikinisarna? Jag tyckte de var riktigt coola lite exotiska färger.
Nu ska jag få lite sömn inför morgondagen.
XOXO Lisa





Kommentarer
Postat av: Sofhia

Skönt att ha dig hemma igen! Ser fram emot att träffa dig snart och mot en uppdatering i bloggen din^^

2009-05-27 @ 19:10:18
Postat av: Lans

Åh grekland, va fuskigt! Överväger också att åka dit i sommar.

2009-05-28 @ 01:01:32
URL: http://lans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0