Min dag




Idag har kännts som en bra dag. Är dock förkyld som vanligt, men jag tänkte att det är bättre att cykla än att ta ut sig på gymmet, blir ju träning oavsett. Det känns som att dagen varit positiv. Har ju börjat mitt "nyttiga liv" ;-). Så förutom att det slinker ner lite godis ibland så försöker jag äta hyfsat nyttigt och satsa på träning. Är riktigt taggad för att träna badminton, gym, squash m.m. Jag tycker det är underbart att utföra träning genom sporter. När man t.ex. spelar badminton tänker man inte lika mycket på hur mycket man tar ut sig till skillnad från att springa på löpband på gymmet. Dock brukar jag faktiskt springa på löpband på gym ibland, men jag kan inte påstå att det är lika kul^^.


Idag har jag: 

  • Ätit nyttig frukost
  • Cyklat ca 1 mil
  • Läst "En shopaholic säger ja" (Den är en riktigt bra bok som jag tycker om. Dock stör jag mig på Rebecca som jämt och ständigt ska hitta på lögner för att slippa konflikter. Det blir bara pinsamt när det till sist kommer fram.)
  • Skrivit på min bok
  • Myst på en filt i solen
  • Bakat pizza med Lovisa
  • Myst framför "Sex and the city" filmen, vilka härliga personligheter de tjejerna har!


Tog en bild idag på vårt takfönster, cool bild va? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0