Plötsligt kände jag mig som ett barn på nytt!



Den nya MONKI-toppen och glajjorna


Idag har varit en härlig dag! Dagen började med att jag drog in till stan i ett desperat försök att hitta de perfekta solglasögonen. Det var precis som att hitta kärlek, när man har slutat leta och bara tar det som det kommer ja då dyker ett par jättesnygga solglasögon upp på Optiker Persson. Ett par Prada som satt som gjutna.

Senare fann jag även en topp på MONKI som var jättesnygg. Därefter mötte jag en glad Jessica som precis  hade slutat skolan. Vi stack till HM för att leta bikinis. Det gick rätt bra! Överdelen jag hittade var jättesnygg, dock så var underdelen lite liten. Senare köpte jag en massa smått och gott på ICA. Jag och Erik skulle grilla lite vid min stuga. Det blev supergoda revbensspjäll till potatissallad. Mitt i maten hörde jag en välbekant melodi i närheten. Det var en glassbil som hördes. Eftersom en glass skulle sitta som grädden på moset så fick jag den briljanta idén att glass skulle vi ha. Jag utbrister "Jag vill ha glass!" och kutar iväg för att hinna med glassbilen som självklart inte ser mig. Så uppför en backe joggar jag efter glassbilen. Till slut fick jag mitt paket glass och gick nöjt iväg. Samtidigt som jag promenerar tillbaka ser jag en liten pojke som skriker "Jag vill ha glass!" och springer till glassbilen. Detta påminde mig förstås om min reaktion sådär 10 minuter tidigare, plötsligt kände jag mig som ett barn på nytt!

Efter allt ätande och svullande förberedde vi för en spännande och vild Kubbmatch. Efter glädjehopp och lite svärande så blev ställningen 2-2 och ingen var arg eller besviken (okej lite besvikna var vi nog allt tävlingsinriktade som vi är  ;-)..)


Dukningen


Revbensspjällen


Glassigt


Vackert


Somrigt


Kommentarer
Postat av: Sofhia

Vilken härlig och mysig dag du verkar ha haft!=) Och fina blev glajorna också må ja säga;D <3

2009-05-14 @ 22:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0