Robinson

Någon som följer Robinson? Själv följer jag det varje vecka. Tidigare säsonger har varit rätt tråkiga, men den här säsongen är det intriger, det är spännande tävlingar och bra deltagare! Blev besviken och även lite förvånad igår när Angela åkte ut i ö-rådet. Hon var en cool tjej. Jag tror hon hade kunnat gå långt.

Jag tycker det är fjantigt med alla pakter som deltagarna har, men det är väl deras sätt att känna sig säker...en stund. Dock är det ju en hel del deltagare som svikit pakterna! En annan sak jag inte gillar är att de försöker rösta ut de som är "hot" mot dem själva. Jag skulle antagligen väl dock göra samma sak för att vara kvar, men det vore mycket mer intressant att få se de som är duktigast på ön i en sista kamp i slutet.

Ska bli väldigt spännande att se vem som vinner. Erik är en favorit annars tycker jag att Lukas skulle vara en värdig vinnare. Han vinner många tävlingar och verkar som en schysst kille.

Kommentarer
Postat av: Flisan

LUKAS?! Han är ju ställets störigaste...! Jag gillade gnällspiken Christian. Han var typisk människa som faktiskt visade att "nej fan, jag orkar inte, lika bra att bara glida".

Jag gillar inte årets Robinson. Det första alla gjorde var att börja pakta, pakterna brukar komma när det är typ fem pers kvar. Det känns alldeles för "så här har alla andra gjort i Robinson".



Och p-festen måste göras om snarast :D



Kram

2009-05-10 @ 16:20:17
URL: http://hamsterbonus.blogg.se/
Postat av: oskaj

följer också robinson stenhårt, och jag hejjar på Lukas! Synd att Angie åkte ur =/

2009-05-11 @ 20:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0