BeerPineapple

SURFING


Surflagret ar over. Trakigt, men sant. Vara 4 dagar pa sevenmile beach var underbara. Bara efter 1,5 lektion kunde jag sta bra pa bradan. Jag trodde aldrig att vi skulle lara oss sa sna bbt. Instruktorerna var riktigt skona surfdudes. Winnie och Jacko var vara instruktorer som foljde varan "surfutveckling" Winnie gav mig massor av bra tips. Pa lagret hette varat surfteam Beerpineapple, fraga inte hur vi fick det haha =P. 
Ibland gick vi upp riktigt tidigt for att surfa. Det var som bast vid 6tiden. Ingen vind, bra vagor, Lovely. Nar vi var pa lagret kandes det som om det enda vi gjorde var att ata, sova och surfa. Allt som behovs, right? okej vi festade ocksa. Himla trevligt. Jag testade deras satt att festa vilket var att halla vin i en snorkel med tratt med cyklop sa man inte kunde andas. Det var en ...upplevelse! haha XD.
Att ta pa sig en kall och blot vatdrakt blev till en vana dar borta. Surfingen maste vara ngt av det basta jag gjort. Kanner mig riktigt stolt som aven lyckades ta en av de stora vagorna. Det gav mig en kick.
For tillfallet kan jag inte surfa. Stukade foten pa sista lektionen av lagret sa jag traskar runt med bandage
Har en hel del bilder fran lagret som jag tanker dela med mig till er. Men just nu ligger kameran kvar pa hostlet sa ni far vanta....sorry! ;P
XOXO Lisa
 


Sevenmile beach

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0