Paradise in Aussie!


Vi vaknar upp i paradiset. Har ar allt underbart. Vaknar varje dag, drar ner till beachen och badar och njuter. Riktigt nice! Imorgon drar vi till Sydney igen, kanns bade trakigt och roligt pa samma gang. Ska bli sjukt underbart dock for vi ska pa surflager i en vecka. Imorgon gar vi upp vid 5 for att komma till sydney i tid, seeeegt.
Alskar det har stallet dock, trevligt folk (som vagar vara sociala med framlingar, inte som i sverige :P ) och grymt bra vader. Nar jag hor att det snoat dar hemma trivs jag extra bra ;P
Pa det har stallet ar det inte konstigt att vi festat sa mycket, det ar en fest varje kvall. Jag festar inte sa mycket hemma, jag har blivit lite trott pa krogarna, men har...haha vilka fester! Skitkul faktiskt! Men nu ar det slut pa vinet, sa vi ska ta det lugnt.
Nae nu har jag inte tid att blogga langre. Ta hand om Norpan! Peace out mates!
XOXO Lisa



Kommentarer
Postat av: Fani

hihi ja det var det också :) vad bra att du har roligt gumman! hörde något om att du redan ville hem nämligen? :O kan ju bli så i början, lite ovant och främmande och man saknar de där hemma liksom. ser himla varmt & härligt ut iaf må jag säga :D jaa, natta kom hem från indonesien den här veckan så vi firade hennes ankomst lite i lördags :D skönt att ha henne hemma igen! hon var borta lika länge jag var i grekland, två månader.

låter kul med surfläger! verkar ju så himla komplicerat att surfa alltså, men säkert skitkul när man lärt sej hur de fungerar liksom ;D hade så bra nu sötnos, sola & bada lite för mej med ;) pussar & kramar!

2009-11-16 @ 16:20:25
URL: http://glikia.blogg.se/
Postat av: Felicia

Heej! Oh Vad underbart ni verkar ha :D Ser fram emot att läsa mer! Puss o kram

2009-11-20 @ 12:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0