Shopaholic in Australia


Japp min shoppinggalna del i min kropp har vaknat till liv en en gang, nej nu nar jag val tanker efter sa hade den inte ens hunnit somna innan jag var igang och shoppade igen. En ny varld, nya affarer och nya klader. Dock koper jag inte sa mycket som jag skulle vilja. Som de surfare vi har blivit vill man ju garna kopa snygga Billabong klader som matchar stilen.

Idag kopte jag en blommig bikini (var i desperat behov av en, solen bleker ju bort alla farger pa bikinin :(...) och ett par assnygga jeansshorts. 

Vi bor just nu i Colangatta, inte sa langt fran Surfers Paradise. Vi tankte stanna har ett tag och leta jobb. Det ar valdigt chill har. Det hander inte sa mycket. Vi festar, shoppar, ater, badar, solar och just det festar. Det ar valdigt avslappnat har, helt underbart. Dock borjar jag bli bra sugen pa att hitta ett jobb.
Min fot ar inte sa mycket battre tyvarr.

Gardagen var valdigt underhallande. Vi hangde med en massa schoolies, schoolies ar ungdomar som tar studenten. De ar helt galna, festar som djur, men ar valdigt trevliga dock. Efter drickspel och en box med goon var folk pa G. Alla ville festa pa stranden och sprang ner for att bada. Nar vi kom tillbaks till hostlet var det en gay kille som holl pa att stota pa alla schoolies och dansade runt och sjong. Jag har nog aldrig hort nagon sjunga sa falskt eller dansa sa fult. Jag filmade en del. Youtube nasta!
Nu ska vi hanga lite med folket pa hostlet. Chill and fun!
XOXO Lisa


Kommentarer
Postat av: shopalicious

kul att du gillade min blogg! Roligt att höra :)

2009-11-27 @ 12:58:52
URL: http://shopalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0