Feber och resfeber


Min sötnos och jag!

Hej alla läsare! snart börjar det dra ihop sig inför resan och jag har fått feber. Det verkar vara influensa. Det var värst igår, hade frossa och ont i hela kroppen. Det känns himla tråkigt att vara sjuk när man planerat in så mycket, massa vänner att träffa, en del inköp, linser och annat att hämta ut. Jag kan fortfarande inte fatta att jag ska resa än. Det känns som en dröm. 5 månader borta liksom, jag har aldrig varit borta så länge. Det känns läskigt och spännande på samma gång. Jag hoppas bara att jag blir frisk snart.
Det är flera jag kommer sakna otroligt mycket. Alla underbara vänner, min älskling och min familj.
♥Tack för att ni finns!♥

XOXO Lisa

Kommentarer
Postat av: Fhian

Kommer sakna dig så otroligt mk ska du veta! finns ingen som kan ta din plats, så speciell är du! Kommer sakna sakna sakna dig

2009-11-01 @ 21:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0