Fashion show 2008

image333

A good day
Idag har jag jobbat 10 timmar. Det känns riktigt bra att jobba igen. Trots att det var ett långt pass fick flera härliga medarbetare och knasiga skämt en på bättre bättre humör och underlättade stressade stunder. Med McDonaldsmat i påse åkte jag sedan hem och ringde Fia♥, som jag ska träffa imorn.
Nu efter jobbet är jag jättetrött, så just nu sitter jag och myser framför TV:n och bloggar. Jag hittar inget bra på TV:n, vad hände med den där spännande "söndagsfilmen" som man inte kunde slita sig ifrån trots att man hade skola dagen efter. 

Ikväll hittade jag lite bilder idag från Emelies och min modevisning från 3:e året i gymnasiet där vi presenterade trender från 1970-2008. En intressant och rolig utmaning som lärde oss mycket om planering av projekt. Vi fick låna kläder från 9 butiker, JC, EGO, Åhléns, MONKI, Levis, D & Company, Kings, Carlings och Gina Tricot. Emelie var den som presenterade alla kläder och moden. Jag var modell och sa slutorden i slutet modevisningen.
Nu ska jag lägga mig. Sedan kommer min älskling i sin skinande röda.....bil :)
Sov sött alla läsare!

XOXO Lisa













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0