Ny målning!!



Jag har varit väldigt upptagen på senare tid. Man kan säga att jag har haft en stor målarperiod. Jag har både målat om på landet och målat flera målningar som jag ska rama in och sätta upp. Är riktigt nöjd med resultaten. Längtar tills de sitter på väggen. Vad tycker ni om min målning?

Nu är det även vackra färger på träden. Hösten har sina ljusa stunder. Hur mysigt är det inte att njuta av den genom en promenad invirad en mysig halsduk? Eller dricka en kopp te, tända doftljus och titta på en bra film? Mys!
XOXO Lisa







Kommentarer
Postat av: Fani

ja, jag kan tänka mej :) thaanx! ;D haha ja, skapligt knasig film :p det tkr jag med gumman :D fina bilder, as usual. puss på dej!

2009-10-12 @ 02:30:05
URL: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0