Så lär du dig att älska hösten


Varma hösthälsningar till dig

1. Börja ta lite promenader. När det blir höst brukar vi svenskar inte få tillräckligt mycket solljus, vilket kan leda till höst- vinterdepressioner. Hur underbart är det inte att gå med en vän längs färgsprakande höstträd, kanske ta bilder eller gå en skogspromenad med din älskling.

2. Laga en riktigt god middag, kanske testa någonting nytt att laga, tänd ljus och bjud in dina närmaste. Kan det bli bättre?

3. På sommaren kan jag känna att man verkligen ska utnyttja sommarens soliga dagar. Därför kan jag få lite dåligt samvete för att man sitter inne istället. Känner ni igen er? På hösten behöver man inte känna så. Man kan lägga sig i soffan under en varm filt och se en film och njuta av en kopp chaite utan att det är konstigt.

4. Du skulle kunna ta fram de där sällskapsspelen som du kanske har glömt bort. Spela med familjen eller med vänner. Det kan vara riktigt roligt!

5. Varför inte ta en kväll och gå ut och festa? Det finns flera evengemang på hösten såsom Halloween och annat kul! (Apropå Halloween så vet jag inte alls vad jag ska klä ut mig till, förslag??)

Hoppas ni gillade tipsen! Ha det så bra!
Varma höstkramar på er!

XOXO Lisa









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0