Spruträdd



Fler som är spruträdda? Idag fick jag i alla fall möta min rädsla. Den knackade på dörren efter att ha väntat 20 långa nervösa minuter. Jag hade tänkt att gå och vaccinera mig, men det liksom lyckades skjutas upp av någon "konstig" anledning. Dock var jag tvungen att ta mig i kragen och pallra mig dit. Väl inne i läskiga vita rummet stod det inte bara en läkare utan två som väntade på få sticka mig i armen. När jag berättat om att jag skulle till Australien så kom vi fram till att det fick bli en spruta (jag pustade ut för en sekund). Sedan var det dags! Kylande spray sprutades på armen sedan hände det jag länge hade fruktat....ett litet stick. På något sätt så är som om jag kommer på varje gång att det inte är så farligt...men tiden innan sprutan är värst. Jag hoppas ni såg ironin i detta inlägg ;).
Ha en bra kväll! Nu ska jag och Fia Svulla framför TV:n.
XOXO Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0