Vilken kväll!



Fredags, vilken trevlig kväll. Sofhia och jag, festfixarna, förberedde festen med chokladmousse till alla och jag förberedde drinkarna. Bacardi raz + hallon + sprite, en bra kombination. Kvällen började med att jag och Fia käkade en delikat måltid med ett glas vin till, det var mysigt. Med ljus som lyste upp överallt sparade vi något av det bästa till sist, att göra sig i ordning och dansa runt till musik. Överaskade blev vi när grabbarna knackade på dörren tidigare än tänkt. Sedan började folket strömma in. Jag började hälla upp välkomstdrinkarna. När jag stod där och hällde upp tittade jag upp för det blev knäpptyst och alla stirrade på när jag hällde upp. Jag tror mina drinkar var lite hypnotiserande eller så var det jag ;) nee vars men lite skumt var det.

Drinkarna blev en hit och alla satt och var sociala. Riktigt trevligt! Sedan kom den sista gästen, Mli som hade jobbat på Donken. Trots att hon kom sist var hon bra på att komma ikapp oss andra ;)
Efter några timmar blev gästerna hungriga och vi började grilla korv med bröd och kotletter.
Nu ska jag in till stan, Ha en bra dag!
XOXO Lisa


Förberedelser


Festfixarna♥


Jag och Alex :)


Ja, vad händer här? :P


Mli och Alex


Erik och jag


Krigsmålning på G


Reklam för Bacardi, vad tycks?

Kommentarer
Postat av: Fani

oh lala, det där lät som riktigt goda drinkar och chokladmousen såg ju klockren ut den med ;D looks like a fun night. vi får ta o samla ett gäng o parta på ditt land tkr jag! pusspuss<3

2009-10-15 @ 01:08:14
URL: http://glikia.blogg.se/
Postat av: fhia

Det var verkligen en rolig kväll, en av många;) Ditt land äger fett mk:P

2009-10-16 @ 11:57:02
Postat av: Erik

Det gjorde festfixarna bra, blev en lyckad kväll. Kul att micke ser ut att vara sugen på att pussa mig bara.. :P annars mycket fina bilder. pussar

2009-10-17 @ 08:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0