Australien

Allt är bokat för Australien. 4:e november lyfter planet mot Australien. Jag ska bara skicka in visumansökan och betala. Det känns så himla kul att jag, Emelie och Jessica ska åka dit tillsammans. Sedan ska även Erik komma dit och hälsa på. Jag och tjejerna har tittat på ett surfläger som vi ska åka på. Hur coolt är inte det? lägret verkar riktigt kul! Längtar redan. Jag och Jessy är även inne på att dyka. Hoppas att Emelie också ska det. När vi är i Australien ska vi också över till Nya Zeeland och hälsa på Karin. Ska bli underbart att träffa henne också. Min Fia kommer hem imorn också, det ska bli underbart!
Det är mycket att se fram emot.

Ha en underbar kväll! XOXO Lisa

♥Vi tre♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0