Helgmys


"Räkmiddag i stugan"


Den här helgen började bra. Först fest med syrran, hennes vänner och goda vänner till mig. Vi hade en jättetrevlig förfest med drinkar och bra musik. Sedan blev det utgång. Vi dansade en massa och träffade härligt folk ute. Natten avslutade vi med att äta kebab på en pizzeria.

Annars har jag och Erik ätit mysiga middagar ute vid stugan. Igår stod räkor med kryddiga såser och baguette med ost på menyn. Ikväll blir det grillade kycklingspett och majskolvar med champinjonsås och färskpotatis. Det ska bli underbart mysigt.

Den här dagen har varit toppen. Jag och Erik har grillat korv på stranden utanför Fredgagården. Det var så härligt att bara vara ute i naturen. Jag tycker att det är som bra terapi. Man glömmer alla bekymmer och bara njuter av solen och ljudet av kluckande vågor. Det var så varmt idag så vi kunde ligga o sola på en klippa. Det var 25 grader! Förvånande varmt med tanke på att hösten är här. Nu ska jag ta mig en varm dusch sedan ska jag laga mat. Hoppas ni haft en lika bra helg som jag har haft! :)
XOXO Lisa






Vackert


Solade på klippor

Kommentarer
Postat av: Fani

åh vad härligt! :) hoppas vi får fint väder i helgen igen. låter som en skitmysig helg hörre du ;D Pusspuss!

2009-09-21 @ 19:39:27
URL: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0