Nu är jag tillbaka

Hej alla läsare!
Ni kanske tycker att jag att inte har skrivit på länge. Jag har haft så mycket att göra nu i sommar så det har inte funnits så mycket tid till att skriva. En annan anledning till att jag inte skrivit är för att bloggen har fått så få kommentarer. Jag blir lite mer motiverad när ni tycker till om vad jag skriver.

Idag blev jag sugen på att måla igen. Resultatet blev en tavla bestående av rosor i två vaser och bakgrund i nyanserna brunt och beige. Det var helt underbart att sitta ute och måla. Det brukar jag aldrig göra och varför inte måla av de vackra rosorna i trädgården när man ändå kan. Synd att sommaren är över för jag skulle gärna fortsätta måla ute. Det var riktigt härligt.

Nu ska jag lägga upp lite bilder på Facebook.
XOXO Lisa

(Jag råkade fota bilden lite snett om ni tycker att vaserna ser snea ut)
 


Kommentarer
Postat av: Lans - nåra penslar, ett staffli och akvarell

sv: tack så mycket (:



Trevlig helg

/Lisa

2009-09-05 @ 18:40:20
URL: http://lans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är lite nyfiken på vad dina tavlor tar vägen? Sätter du upp dom på väggen eller ställer du in dom i garderoben?

2009-09-06 @ 12:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0