Shopping!


Såhär såg jag ut idag!

Vilken underbar dag jag har haft idag.
Jag sov länge och hade inget att stressa iväg till. Så jag åt frukost då de flesta äter lunch, men hur skönt är det inte att bara slappa en morgon ibland. Idag träffade jag Mli och Jessy. Mli hade hembakta bullar, te och kaffe som hon bjöd på, jättemys! Vi satt och pratade om allt möjligt. Allt från politik till Australien. 
Idag har jag verkligen haft så trevligt. Efter att ha träffat tjejerna så käkade jag och Erik tacotallrik på stan. Hur mumsigt som hellst. Sedan träffade jag på en massa härligt folk på stan bl.a. Lisa och så blev det en shopping! Äntligen har jag hittat en tröja som jag letat efter jättelänge. Blev jätteglad! Den är ganska enkel, men den var precis det jag var ute efter. Jag var ute efter en enkel,vit och stickad tröja utan knappar och utan krage. Det var precis vad jag hittade på MONKI. Så hittade jag också en snygg top som jag ska ha på nästa fest, men den lägger jag ut på bloggen då ;).

Hur som hellst så har dagen varit jättehärlig. Jag har träffat så härliga vänner och bekanta. Jag har även blivit sugen på att måla igen så jag köpte lite färg, en duk och ett litet stafli.
Vad härligt det är med dagar då man känner sig på topp.
Hoppas ni också haft en toppendag! Kram på er.
XOXO Lisa
 

Här är nya tröjan! Perfekt till tights.



Kommentarer
Postat av: Julia

va fin du är lisa! :)

2009-09-27 @ 14:22:46
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se/
Postat av: fhia

Du passar så bra i den där tröjan!<3

2009-10-16 @ 11:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0