Mål för i vår

  1. Komma i form. Jag tränade inte så mycket i Australien så nu blir det nya tag. Har testat lite på World Class och funderar på att skaffa kort där. Är jättesugen på att komma igång med träningen. Det mår jag så bra av.
  2. Skriva på min bok som jag har idéer om. Har skrivit en del, men har lite ont om tid just nu.
  3. Jobba ihop pengar till nya resor. Ibland tycker jag det kan vara skönt att även göra korta resor som att dra till Stockholm med vänner, shoppa och äta god mat.
  4. Fler middags- och fikabjudningar under våren.
  5. Återanvända gamla kläder och shoppa mindre nu när jag har så mycket kläder sedan tidigare och från Australien.
  6. Bli bättre med planering av jobb och fritid
  7. Storstäda
  8. Blogga lite mer kanske ;D


Kommentarer
Postat av: Emma

Jaa de gör sina sista föreställningar denna helg! Fre, lör, sön. Är jätteglad att jag köpte biljetter redan i julas!



Det var inte en liten "mållista" du hade!! =)

2010-04-24 @ 12:46:19
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Fhian =)

Det är bra mål du satt upp! Det inspirerar mig ;) Älskar dina foton min Piff!



Du kan bli vad du vill!

2010-05-07 @ 18:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0