Älska Norrköping



Igår var det en underbar dag i lilla Norpan. Solen sken och jag hade en massa roliga planer för hela dagen. Jag började dagen med att sola och läsa Chic och Topphälsa i solen. De är några av mina favorittidningar, man får lite modetips och blir pepp på att träna och äta nyttigt, massa bra på en och samma gång. Kändes härligt att kunna sola lite nu när hösten är på väg. Det känns lite sorgligt att sommaren gått så fort. Jag tycker om hösten, men det är något speciellt med värmen, bära shorts, bära solglasögon och sitta vid en sjö och ha picknick. Något positivt är iaf höstmodet, mysiga kvällar med bak och ljus, vaniljljus i massor :).

Efter lite solande drog jag till stan för att möta om Fani som skulle tatuera sig på House of pain. Det blev lite fika i solen på Fräcka Fröken. Smörgåsen "Greken" är att rekomendera. Jättegott! När Fani hade tatuerat sig så träffade jag Mikaela för en promenad. Det blev en glass och prat om gamla minnen m.m. En mysig promenad :) Norrköping är verkligen en mysig stad, härligt folk och mysiga cafén. Stockholm är också en himla härlig stad. Den ska bli spännande att utforska. Nu ska jag käka lite. XOXO Lisa








Kommentarer
Postat av: Mia ☆

Vilka härliga bilder! =)

2010-08-26 @ 09:08:41
URL: http://www.thelifeofmia.se/
Postat av: Fani

myspys :D<3

2010-08-26 @ 16:35:51
URL: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0