Journalist javisst!

Just nu sitter jag snuvig och trött och skriver i bloggen. Jag fick feber i fredags kväll och det verkar vara en seg rackare till virus. Idag var det den andra dagen på skolan. Det känns konstigt att se fram emot att gå till skolan så mycket som jag gör nu. Visst tyckte jag gymnasietiden var en underbar tid, men nu får jag fokusera på det som jag verkligen tycker om att göra: skriva! Det verkar vara en härlig klass också, ett stort + i kanten. Imorgon ska vi ha föreläsning med en författare, det ska bli intressant :).

Idag var jag och tittade på min kusins nya lägenhet. HELT UNDERBAR! Ni vet Heiniken-reklamen då det är en tjej som visar sina väninnor sin nya garderob? typ halleluljah-moment, japp samma här!! Häftigaste garderoben, vill ha! Jättefin lägenhet, blev så sugen att jag sedan direkt gick in på internet och letade lägenheter för fullt. Det är så DÖJRT! (dyrt :P), men man vet aldrig vad kan hända i Sthlm... ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0