Vill ha =)

Jag var inne på HM.se och Nelly.se när jag hittade de här fina klänningarna och fina ringen. Funderar på att beställa klänning nr 1, vad tycker ni? :) Jag ska titta om jag hittar ringen i affären. Jag och Erik har precis tittat på fångarna på fortet. Det är kul att det är tillbaka igen! Det är inte riktigt samma tempo, men roligt att se Gunde och Agneta på fortet igen. När jag hör namnet Gunde så tänker jag på "Ingenting är omöjligt" :P. Det är ju så typiskt honom. Det var inte jätteroliga personer som tävlade idag, men det kommer väl. Det kommer bli folk från Idol och bloggerskor bland andra. Tittade ni på fångarna på fortet? Ha en bra kväll! :) Kram


Nr 1.


Nr. 2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0