Nostalgi!




Jag finner inga ord. Jag har precis tittat igenom en massa gamla bilder på min dator. Det var som att jag fick en stor flashback av minnen. Det var de roligaste, sötaste, fulaste och härligaste bilderna jag sett på länge. En del bilder önskar man att man aldrig tog och andra skulle man ville göra ett helt album av. Jag fick ett antal goda skratt. Det var alltifrån gamla partybilder till utflykter, resor, kollage, miiner och annat smått och gott. Ett stort tips är att kolla igenom gamla bilder, man kommer verkligen på att man glömt ett o annat. Det är så mycket bilder jag vill lägga in i just det här inlägget, men jag tror jag delar upp det i flera inlägg ;)..det är så att säga...många bilder. Mitt stora fotointresse började verkligen komma tillbaka när jag såg alla bilder jag tagit. Jag hade nästan glömt bort hur mycket man kunde göra med bilder. Jag kom även på varför min (gamla) dator knappt velat starta. Det är ju ett hav med bilder och filer. Försöker rensa lite, men jag vet inte hur mycket det gör :P

Här kommer lite bilder från igår. Det var en mysig kväll med mina underbara tjejor. Vi förfestade hemma hos Kakan och pratade gamla, härliga minnen. Sedan bar det ut till Otten, som alla säger så är det verkligen dött där. Vi kom in och fann några få yngre stå pratandes, dansgolvet tomt med endast ballonger på, påminde mest om ett barnkalas. Vi drog till Hugos istället där alla hade hamnat. Det var bra musik och vi träffade flera härliga personer ute, men det var nästan för mycket folk. Det var en härlig kväll iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0