Snart händer det...



Ja snart är det inte långt kvar innan jag är tillbaka i skolbänken igen, känns spännande och läskigt på samma gång. Det var två år sedan jag tog studenten! Känns helt galet. Tiden har gått så fort. Jag saknar faktiskt gymnasietiden. Jag pratade med Eriks kusin för några dagar sedan. Jag trodde hon pluggade på gymnasiet så jag började fråga om vilken inriktning hon gick. Hon gick på högstadiet.. och så frågade hon mig om vad jag gjorde och jag svarade ju då att jag tog studenten för två år sedan. Snacka om att jag kände mig gammal haha :P. 

Hur som hellst så ska jag läsa till journalist. Jag hoppas det är någonting för mig, men om det inte skulle vara det finns det alla möjliga möjligheter. Än är vi unga liksom så det finns ju gott om tid att ändra sig i så fall. Det ska bli roligt att testa någonting nytt. På bilden ser ni mig och Jessica i Söderköping, en underbar dag. Jessica har nu gett sig iväg till Luleå för att plugga. Jag hoppas hon får det bra där :). Själv väljer jag en stad närmare Norpan, Stockholm :D.

Tog en powerwalk med Kakan idag, jättehärligt o komma ut i naturen och umgås med min solstråle. 
Nu ska jag ta mig en matbit! Ha en härlig dag allihopa! xoxo Lisa
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

skjortan kmr från zara! tack så mkt!!!

2010-08-15 @ 22:15:55
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0