Underbar dag! =)


Idag känns som en underbar dag. Har massor av energi. Har precis sagt hej då till min underbara Kaka, kändes tungt, men ändå mycket underbart att få träffa henne innan hon åkte :). Jag hade gjort ett kollage och skrivit ut bilder på henne, mig, Fia och Mli, ja lite härliga glimtar från våran vänskap. Bara det gav energi, fina minnen som poppade upp igen. Känns så härligt att ha träffat så fina vänner och att vi hållit ihop i vått och torrt.

Idag ska vi fira min systerson, han är 8 somrar gammal. Börjar bli en stor pojke. Det är så kul att se honom växa upp. En riktig solstråle! Snart ska jag träffa min älskling, ta en tur på stan tror jag :). Hoppas mina läsare har en lika bra dag som jag annars så skickar jag här lite energi till er! :) Kram kram!

Här är lite härliga bilder som jag blir glad av:


Jag och min raring, glada studenter <3


Min älskling och jag, ute i Göteborgs skärgård :D, <3


Vackra djurön


Ja...låt den här bilden tala för sig själv ;)


Mina sötnosar och jag på picknick, Sofhias födelsedag :)


Mina hjärtan, festfixade och klara ;D


Julmys! :D


Min systerson som fyller år, vilken sötis! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0