En söndagkväll

Igår var jag med min underbara Fia. Vi hade tittat på en massa youtube-videor när vi blev sugna på en liten, mysig kvällspromenad. Väl ute omgavs vi av friska brisar.
Sofhia ville ta med mig till en odling, vilket hon sa skulle vara mycket vackert. Det började med att vi kom fram till en stor grind. Det första jag började tänka på var typ "District 9" och andra trillers där ett stort stängsel och en stor grind symboliserar något som bör hållas instängt.

När vi kommit förbi grinden var det mörkt förutom fullmånen som lyste upp. Det var vackert med fullmånen som lyste över fälten, som påminde om en vinodling. Trots att det var fint kunde jag inte låta bli och kolla bakom om varannan sekund typ. Eftersom jag tittade mig omkring började Fia också titta sig omkring. Så började vi prata om skräckfilmer och helt plötsligt vågade varken hon eller jag gå vidare. Snacka om att ha blivit "skadade" av att titta på skräckfilmer :P.

Efter promenaden gick vi hem till Fia och käkade kräftor och drack vin. Det är så himla gott med kräftor. Ska nog ha kräftskiva någon dag! :) Med hattar och hela kittet. Det var en supermysig kväll. Vi somnade sedan som stockar. Nu är det dags att sova. Sov så gott! Kram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0