Lilljul


Mli och jag hade lilljul i torsdags. Vi tog en lunch på stan och öppnade våra klappar.
Till hennes första paket hade jag skrivit julrimmet: Nu är letandet över, jag tror det här är exakt vad du behöver.
Det var en necessär med ett läppstift på, hon brukar nämligen alltid leta efter sina läppstift och läppglans så nu kan hon ha alla samlade på ett o samma ställe tänkte jag.
Till den andra klappen hade jag skrivit rimmet:
Diamonds are a girl's best friend, jag tror det här är vinterns stora trend. Det var ett guldigt halsband med diamantliknande stenar från HM. Av Mli fick jag fina ögonskuggor och ett presentkort på HM. Ögonskuggorna är precis sådana som jag lånade av Mli när vi var i Australien. Jag blev jätteglad :)




Här försöker Mli känna vad det är i paketet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0