Juldagen



Mina tjejor, då var vi samlade igen <3. Det var en supermysig och rolig kväll :). Det var alldeles för länge sedan. Den här kvällen kändes som vårat nyår. Vi kommer ju tyvärr inte fira ihop, så det här fick bli våran kväll. På Louis de geer var det helt fullt med folk. Jag träffade folk jag inte hade träffat på flera år. Det var Palace reunion och det kändes verkligen som en reunion av en massa folk. Jag var först lite skeptisk till festen. Man vet ju aldrig, det kunde ju ha varit lite folk där och inte alls i våran ålder. Vi tänkte först dra till Hugos, men jag är glad att vi gick dit. En lyckad kväll med tjejerna <3












Kommentarer
Postat av: Alexandra

God jul till dig med gumman! Är du hemm i norrköping ?

2010-12-27 @ 12:11:59
URL: http://sannaedens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0