Santa claus is coming to town


 Här en bild från helgen. Då var jag och Mli hos Marie. Det var en mysig kväll, med god mat och en massa skrålande i Singstar-microfonerna :).
Den här veckan har det varit full fart med skolan igen. Idag är det endast en vecka kvar till jullov YEEEY! Längtar massor. Dock kommer jag behöva plugga lite sista veckan innan vi börjar igen eftersom lärarna lagt in en tenta direkt efter lovet :(. Inte coolt! Men det ska bli skönt att komma hem. Har ju iaf ett jullov på ca 2 veckor och det är jag tacksam för. Ser fram emot julklappsshopping nästa vecka. Jag tycker att det faktiskt är roligast att köpa julklappar. Det bästa är när man hittar en julklapp som känns helt perfekt. Tänkte skriva lite julrim till klapparna då. Kan inte påstå att jag är bra på det. Jag tycker dock det är roligare när rimmen inte är så bra. Det är lite charmigt tycker jag. Nu ska jag plugga lite och sedan dra hemmåt! Hade så bra! Kramar Lisa

Fler bilder :).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0