We will rock you


Jag måste bara börja med att säga wow! Musikalen We will rock you var den bästa musikalen jag sett. Den kan knappt beskrivas med ord.
Det var komiskt hur allt gick till. Jag satt på julbord när mina kusiners mamma ringde mig och berättade att hon fått gratisbiljetter till We will rock you, och frågade om jag ville gå. Självklart ville jag gå. VD:n som hade gett henne biljetterna sa att det var halv åtta så vi var där vid 7-tiden. Efter att ha druckit några drinkar hörde vi att musiken var igång för fullt och blev lite förvirrade. Vi tittade på biljetterna och såg att showen började...inte halv åtta...utan fem!
Vi gick o pratade med en som jobbade där och frågade om det gick o lösa. Hon var oerhört snäll och svarade "Det är faktiskt flera som avbokat så ni gå på nästa föreställning, vill ni sitta på första eller sextonde raden?" Chockade och glada svarade vi "första raden blir jättebra". Vi fick sedan gå på föreställningen vid nio. Det var jättehäftigt att sitta i mitten av första raden, längst fram! Det kändes som om showen för oss. Man kunde till och med kände vindpustar från när de sjöng. Jag är mycket imponerad över hur duktiga musikalartiserna var. Jag vill jättegärna gå igen. Det var en underbar kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0