Everybody goes surfing, surfing Australia

Idag har det varit varmt, ja jattevarmt!!!
Vi sprang med surfbradorna pa stranden for att sanden var sa extremt het. Surfingen borjade sadar tills jag traffade Sean som gav mig nagra tips och vips sa gick det enormt mycket battre. Fick aven testa hans brada, och det funkade mycket battre med den. En enorm vag som kom fangade verkligen mig och jag skots ivag, under min brada simmade blaa, fina fiskar. Jag sag aven delfiner nar jag surfade, sa coolt. Erik var en duktig elev for att vara nyborjare och stod nastan upp pa bradan, yeeey! :D...Emelie tyckte inte surfingen gav nagot utan gav upp och sa "Neee aldrig mer". Ska snart till fyren, vilken underbar dag! Tanker pa er dar hemma!
XOXO Lisa
P.S. Love Australia!!


Kommentarer
Postat av: Julia

men hej gumman :) va kul att höra från dej! haha ja, jag valde att ba hänga upp mina favoritsmycken annars hade det vart värre xp det är bara bra med mej, dock gått och blivit lite förkyld känner jag. wush. hur är det själv? när blir det hemresa? då får vi ta en liten välkomna-hem-fest tkr jag ;) puss!

2010-02-23 @ 13:34:07
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0