120 meter upp i luften...

Igar var vi pa Dreamworld och pa white water, det var som en blandning mellan en djurpark, skara sommarland och Liseberg. Den laskigaste attraktionen var som fritt fall fast den var 120 m hog, alltsa 30 m hogre an fritt fall. Val pa vag upp tankte jag...snart borde den ju stanna?...snart?....nej?....nu?....oh herregud! Val uppe fick vi sitta i ca 1 minut, en laaaaang minut. Den minuten gick manga tankar genom huvudet. Bade jag, Mli och Jessy freakade. Till slut sa utbrast jag "Har vi fastnat? Jag tror vi har fastnat!" men ca en halvminut senare akte vi ner med en galet snabb hastighet. Jag och Jessy skrek for full hals, medan Mli inte fick fram ett ljud. Jag var forvanad att jag ens kunde skrika. Jag ar riktigt radd for hojder, trots det sa utbrast jag "vi aker igen!" direkt efterat.

De hade valdigt coola djur, bland annat en fagel som sag ut som en blandning mellan en struts och en dinosarie.  Pa Dreamworld hade de aven en tigershow dar de klappade tigrarna, fick dem att hoppa jattehogt och visade att de kan klattra i trad. Det var riktigt coolt, speciellt att se den vita tigern. De sa att man kan saga att det ar en blond tiger... :P

De hade aven kangrur som hoppade runt fritt. Jag klappade en av dem. Jag fick aven halla i en koala. Den var jattesot och mjuk. Inte klorna dock..

Kvallen avslutade vi med att spela basket...vilket inte gick sa bra...konditionen ar lika med 0. Efter 10 min spel utbrast vi 5 min paus! och vi hangde oss over staketet flasandes och Dan tog en ol...josses, alldeles for mycket fest och for lite traning, men det ska det bli andring pa! Vanta bara ;). Hade en bra dag allihopa!!
P.S. Saknar dig Fiaaan!!! Vi far horas snart! Pusspuss
XOXO Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0