San Dingo!


San Dingo is his name :D

Pa mandag borjar Fraser Island, yeeey! langtar!! vi kommer campa dar och aka runt pa on i en jeep. Pa on finns Dingos, de ar valdigt lika hundar...som ni kan se pa bilden. Vi kommer att bada i fina sotvattensjoar pa on m.m. Man bor inte bada i havet nara on for det finns tigerhajar dar. Om man star pa ett av de hoga bergen sa kan man tydligen se morka skuggor av tigerhajar i vattnet, coolt va?
Nu antligen borjar lite fler aventyr. Efter Fraser ska vi segla med whit sundays. Dar kommer vi aven snorkla. Love it!! Idag fick jag ett samtal om jobb i Byron Bay, happy, oh yes I am!!
Om det blir som jag hoppas sa ska jag jobba minst 30 tim i veckan! Har an sa lange provjobbat pa en italiensk restaurang, riktigt trevligt, men de var bara ute efter extrapersonal.
Nu ar det bast att borja packa...har en hel del att ta med mig. Borjar bli ratt trott pa att packa upp och packa vaskan...men det ar det vart :P...
Well...Dreamworld tomorow!!! vattenland, tour of terror, I max (cosmonova), laserdome, bergodalbanor, vilda djur m.m.
Hade bast mina lasare! Varma kramar fran Australien
XOXO Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0