Sailing in Australia



Segling i Yamba, en av de basta dagarna i Australien. Jag fick styra baten en hel del, det var riktigt kul! Tydligen var jag en naturbegavning, (LAUGHING)

Vi fick se delfiner ute i det vilda, riktigt coolt. Under seglingen fick vi aven ata farska tigerrakor, hungriga som vi var, sa at vi massor. Nar vi badade nedanfor baten kande jag ngt eller ngn som drog ner mig under vattnet...och sa sag jag fenan, de knivskarpa tanderna och nej, sa spannande (och hemskt) var det inte, det var bara matt som forsokte dra ner mig under vattnet. Jag sag dock en stor svart skugga vid ett tillfalle nar jag surfade...ville inte direkt ta reda pa vad det var med tanke pa att den var bredvid mig. Tillbaks till seglingen, det blev nagra ol under turen. Nar vi kom tillbaks var vi klara for fest...
Det var en underbar dag och det basta av allt, den var helt gratis!
Nu ska jag ta itu med RSA (en kurs som ger en tillstand att servera alkohol). Den behovs pa restauranger och om man vill jobba pa en bar.
Hade bast!
XOXO Lisa


Kommentarer
Postat av: Erik

Det där låter ju helt underbart. Jag älskar verkligen att vara ute på vattnet. Riktigt snygg bild på dig när du styr förresten.. Väldigt het ;)

2010-01-05 @ 13:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0