Sand mellan tårna och solblekt hår


Erik och jag :)

Igår var en supermysig dag. Efter att ha firat Titti, kvällen innan så drog jag och Fia hem till henne. Vaknade med tuppen, eftersom Fia skulle till jobbet. Eftersom det var gryyyymt varmt som det varit en lång tid nu så drog jag ner till beachen. Underbart svalkande var det i sjön. Kändes mycket somrigt med sand mellan tårna, kluckande vågor, saft, kex och en mysig utsikt över sjö och skog.
Senare på dagen shoppade jag loss med Mli. Det blev mycket att bära på. Kändes som ett träningspass o bära runt allt. Senare på eftermiddagen började vi förbereda middag. Erik och Mathias skulle komma så vi tänkte laga de en smarrig middag som bestod av grekisk sallad, grillad kyckling, klyftpotatis och tsatsiki. MUMS! Middagen blev helt klart GODKÄND. Sedan drog vi och badade, det var jätteskönt och svalkande. Vi avslutade kvällen med en massa godis, chips och skräckfilmen Case 39. Mli och jag var de som tjatade till oss godis och som tur var så kunde de inte heller motstå frestelsen. Nu blir det fika med Mli. Senare ska jag påbörja min bok, Bläckhjärta, någon som läst den?
Ha en underbar dag!
Somriga kramar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0