Tillbaka igen



Hej bloggläsare!
Nu är jag tillbaks igen. Har jobbat som au-pair i Frankrike för ett tag. Solat, badat och jobbat. Det var en mysig vecka. Underbart väder måste jag bara tillägga. Även om jag inte alltid är ett stort fan av det är och var så grymt varmt så man nästan fick lite panik så föredrar jag värmen istället för regn och kyla och istället känna att det är svalkande skönt att bada.

Jag läste ut en bok när jag var i Frankrike. The other woman hette den. Var på ca 460 sidor, kunde ha kortats ner typ till 250 sidor...hur mkt detaljer som hellst, höll på att bli galen. Man kanske inte vill veta om varenda pryl hon packar ner i väskan o sådana grejer....men känns bra att jag läst ut den. Den var ju på eng, så det känns bra att uppdatera sina engkunskaper. Idag ska jag troligen se Eclipse. Läääängtar! Jag ska försöka o uppdatera bloggen oftare nu. Kommer dock vara ute o sola, bada, fika m.m. så det kan bli ont om tid för skrivandet ibland. Måste bara påpeka att jag är ytterst besviken över VM-finalen igår. Visst Spanien spelade bra, men jag hoppades så på Holland + att domaren verkade aldrig se när de spanska spelarna spelade fult på planen, drog i holländska spelare, fällde dem m.m. Men men, en mycket spännande match iaf och fult spel var det med hela 12 gula kort och ett rött :P
Hoppas ni har en underbar sommar allihopa!
Kramar

P.S. Här kommer lite snygga kläder som jag hittade på MQ:s hemsida, gillar den svartvita toppen till höger :)
Hatt Stockholm 299:- / Blus Zoul / Shorts Zoul 349:- / Solglasögon Zoul 129:- / Långklänning Zoul 399:- / Skjorta Zoul 249:- / Skärp Zoul / Väska Zoul 499:- / Halsband Zoul / Byxdress Zoul 499:- / Armband Zoul 99:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0