Glad midsommar på er!! =D


Såhär k
Idag är det den stora dagen, midsommardagen! Jag försökte förklara för backpackers i Australien om våra traditonen, vissa blev nyfikna och ville åka till Sverige. Andra tyckte våra traditioner var ganska konstiga. Det är de ju också, men väldigt roliga. Desto fler traditioner desto bättre ;).
Ikväll ska det bli sjukt kul! Ska festa, dricka snaps och bygga en midsommarstång. (Önska oss lycka till!)
Är inte ens säker på att vi har tillräckligt med virke, men vi får se!
Sedan så får jag äntligen träffa min kaka som kommit hem och även hennes pojkvän som jag inte träffat. Ska bli spännande och se om mina eng-kunskaper finns kvar :P.
Bäst jag packar ner lögndetektorn innan jag kan godkänna honom åt henne, ne vars ;) Jag tror han passar henne alldeles perfekt. Ska bli en underbar kväll. Förhoppningsvis hinner vi förbi folkparken där mina jobbarkompisar ska fira. Underbart soligt väder vi har idag! Härligt! Det kan bli regn, men förhoppningsvis inte!
Nu har jag många förberedelser att ta tag i, ha en underbar dag allihopa och fira som aldrig förr!
/Lisa

En smygtitt av min outfit ikväll! Kommer från Systrarna Owens och Monki♥


Somrigt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0