Härliga sommarväder =)




Idag skiner solen och det är 22 grader och jag är ledig, inte helt fel :). Äntligen sommar! Jag är så irriterad på acebook, jag vet inte om jag fått ett virus just på Facebook, men jag kan loggar in, får vara inloggad i ca 10 sekunder, men så fort jag försöker skriva min status eller kolla bilder så står det Logga in om du vill fortsätta eller Avbryt. Är det någon som har en aning om vad det kan bero på? Ytterst irriterande hur som hellst.
Annars rullar allt på. Spelade tennis mot Erik igår. Det blev oavgjort. Det var en riktigt spännande match. Vi spelade i 2 timmar. Han har kondititionen och jag har mer slagen så det är en spännande kombination. Jag träffade på en tränare i tennis som sa att jag hade en blick för spelet. Vore faktiskt kul att spela i en klubb igen. Tränade och spelade en hel del matcher i Australien. Hade bästa tränaren någonsin :). Nu ska jag göra mig iordning. Brillorna ska på och sedan ut i solen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0