Work work work



Igår jobbade jag från 11:30 - 20:00. Det var en hektisk dag. Det blev mycket gäster, mycket spring och mycket mat. Vi sålde rekord i både kassa och mcdriva. Det blev många glädjerop från driven när rekordet var satt.
Vi hade också en tävlig i kassan som började vid 12. Då man skulle sälja mest för att vinna pris. Medan jag gled runt på golvet såg jag att de andra fick hjälp med menyerna mycket mer så jag sprang extra mycket för att ha en chans att vinna. Det var riktigt kul med tävling! Man bli mer pushad, även om jag gör så gott jag kan annars också. Flisan berättade att jag hade vunnit med 1000 kr mer än de andra. Det tyckte jag var jättekul!
Även om jag inte är i stort behov av en ryggsäck så handlar det mest om äran! :)

Svar till Jessy: Brees Tanners andra liv handlar inte om Edward, den handlar om en nybliven vampyr vid namn Bree som tränas till Victorias armé. Den var riktigt bra. Önskar den vore längre. Längtar tills eclipse kommer! Ska bli så kul! Så Shrek var bra alltså? Vore kul o se den! Hade bra gumman! saknar dig. puss

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0