For the love


Trots att jag ar pa denna underbara plats sa kan jag langta hem till mina harliga vanner och min familj dar hemma.

Sofhia, jag langtar jattemycket tills vi ses igen. Du har ett hjarta av guld min raring! 

Emelie, vi har haft en underbar resa tillsammans, du ar sa underbar hjartat mitt!!!

Frida, langtar tills vi ses igen:D saknar dig massor!

Syrran, jag vill ge dig en massa kramar och bjuda dig pa middag, du ar saknad.

Mamma du kommer fa en jattestor kram och flera presenter nar jag kommer hem hihi!

Fani, vi maste ta en fika nar jag kommer hem! Jag saknar dig raring!

Alexandra, du och jag ska fira nar jag kommer hem, Miss you girl :)


Love you guys ♥

 

Kommentarer
Postat av: Cookie

Även om jag inte ar med på listan, så saknar jag dig jätte mycket med! och ska bli underbart att få se dig snart igen <3 yeah!



din cookie

2010-03-25 @ 09:23:26
Postat av: Fhia

Saknar dig också min diamant! Det finns ingen som du <3

2010-03-28 @ 20:46:41
Postat av: Alexandra

aaaaw! saknar dig med gumman. När vi kommer hem ska det firas med party!

2010-03-29 @ 19:29:46
URL: http://sannaedens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0