Jag rorde Kellys rumpa



Quiksilver pro surfers ♥ var en riktigt cool surftavling, jag menar att se de basta surfarna i varlden pa en och samma plats. Inte helt fel. Det var haftigt att se dem ga forbi bara nagra meter ifran mig med sina coola brador. Fick en hel del coola bilder nar de gjorde tricks ute i vagorna. Onskar jag kunde surfa som dem eller iaf surfa lika stora vagor som de gor.

Vilken tavling. Andy Irons var den basta surfaren den dagen vi tittade. Tyvarr sag jag endast tjejernas final efter det. Det hade varit coolt och se killarnas final. Kelly Slater vann chockerande nog inte. Hanvann masterskapen i surfing 10 ar i rad. Ibland undrar jag hur jag kan lamna denna underbara plats, men jag kan saga att det ar bara mina underbara vanner och min harliga familj som far mig att aka hem (och priserna for den delen, sjukt dyrt har :P)

Love this place ♥

XOXO Lisa



Andy Irons, YEAH!



Varldens sotaste unge! Han hade visst kul nere i sanden han..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0