The journey of my life

Inte trodde jag det skulle vara sahar underbart att resa! Sa mycket harliga manniskor jag har traffat och haftiga platser jag sett. Det finns sa mycket att uppleva och se. Ibland kan jag kanna att det ar jobbigt att ha mycket mojligheter for det ar svart att valja, men egentligen ar det val snarare en lyx att ha valmojligheter. Innan den har resan borjade hade jag valet att borja studera eller resa till Australien. En resa till Australien later val mycket mer lockande an att sitta dar i skolbanken igen, men det var inte bara det som fick mig att vilja resa. Varfor borja studera nar man inte kanner sig redo? Vem vet man kanske aldrig kanner sig redo, men jag tycker att man i alla fall ska ta sig lite tid till att fundera ut vad man vill gora och inte bara kasta sig in i nagonting som inte kanns bra. Nu typ fyra manader senare kanns det helt underbart att jag valde att resa. Jag kanske inte hade fatt den har mojligheten senare. Man kan alltid borja plugga, men tid och pengar till en lang resa finns inte alltid dar. 

Sa har sitter jag nu och jag har haft en helt underbar resa, sa mycket upplevelser, aventyr, fester, underbara manniskor och skratt. Det basta av allt ar att den inte ar slut annu. Dock sa finns det manniskor som jag verkligen saknar som mina underbara vanner och min familj. Nagonting jag ocksa saknar ar musik, oj vad jag saknar musik. Ska skaffa mig en ipod och trana en massa, tennis, gym...allt.

Kanns underbart att ha borjat trana igen. Idag gick jag och Henriette upp till fyren tidigt pa morgonen. Det var jatteskont att promenera innan frukost.

Dags att avsluta...ska snart ivag med bussen till coolangatta dar vi ska se pa Quiksilver Pro Surfers...Hell yeah!!!
Hade bast alla underbara! XOXO Lisa
File:Byron bay.lighthouse.2003 09.jpg

Kommentarer
Postat av: G2 / Gosia

NJa, Anna Anka är med ibland, men nu när hon fått eget program vill hon väl inte medverka i båda :P

2010-03-11 @ 14:49:29
URL: http://gosias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0