Älskade vår


Promenader, det borde man ta oftare. Det är då man kan hitta sånna här vackra platser. Många klagar över vårens väder samtidigt som de missar mycket av det positiva med våren. Med alla vitsippor ser det sagolikt ut. Jag tycker vi alla ska försöka hitta det positiva med vardagen. Även jag kan vara dålig på det ibland, men det kan vara bra att påminna sig själv att de problem vi ofta stöter på är inge större problem. Många av oss är verkligen lyckligt lottade. Det är viktigt och hitta något varje dag. Det ger energi tycker jag. Jag tror jag har fått en positiv energi från Australien. Solen och människorna där påverkade en väldigt positivt.

Snart är det sommar i alla fall och då blir det många härliga grilldagar, utflykter, baddagar (man är ju ingen badkruka ;)..), fester och fikastunder. Mycket att se fram emot.
Läggdags! Jobb imorgon! Ha det så underbart!
XOXO Lisa

 








Kommentarer
Postat av: Fhia

En underbar vår med massa härliga sommartecken som vi inte får missa! =) Bra inlägg! Och fina bilder du tar <3

2010-05-17 @ 10:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0