Bubbel



Igår hade vi en mycket härlig eftermiddag, kväll och natt. 
Jag började dagen med att städa och duka inför den kommande middagen som vi skulle ha på kvällen och la lite lyxig choklad på varje tallrik. Mli hämtade upp mig och sedan Sofhia för att vi sedan skulle till Fredgagården och bubbla. Det var riktigt avslappnande och man var ganska slut i kroppen efter nästan en timmas bubbel....och pratande :P. 
Sedan drog vi hem till mig gjorde oss i ordning, käkade gott och började korka upp. Stereon var på för fullt och vi snackade på och dansade runt. Sedan drog vi till Hugos. Det var massor av folk eftersom de skulle ha ett liveband. Livebandet var okej...hörde inte så mycket vad de sjöng, mest gitarrerna. Vi minglade sedan runt, träffade på Issa som nyligen kommit hem, Jorunn, Alexandra och Emma. Riktigt trevligt. Mycket dans och mingel blev det. Träffade folk som jag inte träffat på länge, det var kul! :)
Nu är det dags för mig att göra mig i ordning. Ska in till stan och se Sex and the city filmen. Blå himmel har det blivit nu också, gillart. Ha en jättebra eftermiddag!

XOXO Lisa


Fin inredning


Festklara!


Puss


Mina underbara flickor :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0