Cocktailparty


Min sminkning! Blev jättenöjd :)

(Ni får ursäkta att det har tagit så lång tid, men min kamera har strejkat och ville inte lägga in några bilder på datorn)

Förra lördagen hade jag en underbar födelsedagsfest! Jag firade min 21årsdag med en cocktailfest. Med en del planering hade jag köpt tilltugg och fixat drinkar. Dagen började med att jag storstädade hela huset. Sedan gick jag på sminkning på Mist där jag fick en jättefin sminkning. Jag fick även lösögonfransar som gjorde sminkningen jättesnygg. Jag förbereda tilltugget när Mli kom hem till mig och hjälpte till :) 
Alla var jättefint klädda i klänningar och kostym. Tilltugget bestod av exotiska frukter, morötter, gurka, dipper, chips, godis, nybakat bröd och en ostbricka.

Jag fick jättefina presenter. Av Mli och Sofhia fick jag ett kort där det stod att de ska bjuda mig på SPA och biobiljett av Sofhia, av syrran ett smycke och presentkort på parfymeri L, jag fick blommor och choklad av Flisan och Catrin, av Frida fick jag örhängen och läppglans, Alexander gav mig också läppglans, av Erik fick jag presentkort på Monki (en av mina favoritaffärer).
Underbar kväll med roliga kommentarer och bilder. Det dansades, pratades och drickspel var igång. Musiken var på hög volym och Maria var våran DJ.

Mitt nya halsband som jag hade på mig :)


Fia, jag, Frida och Mli :)


Jerry, Syrran, Erik och jag!


Catrin och jag =)

Mina flickor <3


Mingel!


Earthman 8-|


Flisan :)


Botten upp eller bottnarna upp kanske?


Mathias och Mli :)

Jag och Emelie gav surflektioner! ;)

På otten några timmar senare...

Syrran, Lukas, Julia och Fani :D


Mina sötnosar


På uteserveringen och minglar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0