FAME!


Remember my name! FAME! I'm gonna live forever! *sjunger*
Underbar låt! Lyssnar på den på youtube: http://www.youtube.com/watch?v=UuFKv7__G08&feature=fvsr

Jag, Erik och Sofhia såg musikalen FAME på Östgötateatern. Kände igen många från musikalen. De var enormt duktiga. Den blev nästan lite för lång, men annars tyckte jag den var underbar. Alla sjöng jättebra och spelade bra. Vissa scener fick mig verkligen att skratta. De var verkligen underhållande. För några dagar sedan på jobbet gick jag och Maja gick runt och nynnade på Fame-låten. Förutom att att vi nynnade har vi några riktigt härliga sångfåglar på jobbet :P. Samma dag sjöng de på "åh åh vad är skönt o vara naken" Tror ni inte att jag självklart fick låten på hjärnan ;). Sedan sjöng de på en gammal goding "Tänd ett ljus". Även den fastnade på hjärnan. Vem behöver en radio när Erik och David går runt o sjunger :P

Hur som hellst så var det jättekul att gå på musikal, det borde jag göra oftare.
Jag blev jättesugen på att dansa och sjunga. Jag och Sofhia ska träna på att sjunga idag. Vi ska sjunga i kyrkan. Det ska bli jättekul! Det är inte ännu spikat vilken sång vi ska sjunga, men vi har flera idéer. XOXO Lisa











Kommentarer
Postat av: J E N N Y

SV; verkligen! hon borde ju inse själv att det är riktigt pinsamt. usch

2010-05-14 @ 12:57:07
URL: http://jjeennyys.blogg.se/
Postat av: Fhia

Det var en väldigt bra musikal med mycket skratt och minnen inblandat :)

2010-05-17 @ 10:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0