Filmerna jag måste se!




12 maj

Den 12e maj kommer filmen Robin Hood på bio. Det är en actionfilm med Russel Crowe och Cate Blanchett m.fl.
Jag gillar verkligen actionfilmer och Russel Crowe är trots allt en av mina favoriter, speciellt efter Gladiator så jag tror jag kommer tycka om den.

27 maj

Den 27e maj kommer en komedifilm jag väntat på enda sedan jag såg reklamskyltarna i Byron Bay. Sex and the city 2 kommer på bio med skådespelarna Sarah Jessica Parker, Kristin Davis, Kim Cattrall, Cynthia Nixon m.fl. Sex and the city har precis den humorn jag gillar. Jag längtar redan.

30 juni

Den 30e juni kommer en film jag verkligen längtar till. Den spännande fortsättningen av Twilight-serien, The Twilight Saga: Eclipse. Egentligen tycker jag att filmerna knappt är i närheten av det mästerverk som Stephenie Meyer byggt upp via sina böcker. Har nog aldrig blivit så...hur ska jag uttrycka sig?...besatt av en bok.
Skådespelarna är Kristen Stewart, Robert Pattinson, Taylor Lautner m.fl. Jag är väldigt nyfiken på kommande film. Jag tyckte trots allt att den 3e boken var den bästa så jag förväntar mig mycket. Längtar mycket!

Nu ska jag ta och sova! Sov gott mina läsare! XOXO Lisa





Kommentarer
Postat av: Johanna

Robin hood såg jag igår :) Den var bra fakiskt.

2010-05-13 @ 16:23:26
URL: http://yanii3.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja det tycker jag att den var. Man kände igen vissa delar tyckte jag :)

2010-05-13 @ 19:12:12
URL: http://yanii3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0