Glassig vår!


Jag har myst med Syrran och Casper (min systerson) nu i veckan. Vi har tittat på Avatar och svullat. Som vanligt var det bara jag som lyckades hålla mig vaken. Ofta när jag och Erik tittar på film tillsammans sitter man o pratar tills man inser att man pratar med sig själv efter att en snarkning. Han lýckas visst aldrig hålla sig vaken till filmer.
Jag, Maria och Casper drog nästa morgon gick vi en långpromenad i skogen. Skönt o röra på sig. Sedan gick vi till Abborrebergscafét, jättemysigt med solsken, glass, morotskaka och utsikt över vattnet.
Nu ska jag bränna lite kalorier! Dags för träning! Ha en underbar kväll allihopa!
XOXO Lisa





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0