Grilltider


Nu är det äntligen varmare väder och vi har invigt grillen med goda middagar. Jag har till och med fått mig lite färg i ansiktet. Känns bra eftersom den större delen av färgen försvunnit efter Australien. Saknar Australien massor, speciellt alla härliga vänner där borta. Dit måste jag åka tillbaks till en dag. 
Jag längtar massor till sommaren också som säkert blir ännu underbarare än den här våren. Ska bli skönt att ha på sig shorts igen. 
Jag la in lite bilder på när Fia och jag käkade grillad fläskfilé med klyftpotatis, grillade champinjoner, bearnaise med chilli och stekta morötter. Så mumsigt! Vi hade en alldeles underbar eftermiddag! Mitt humör styrs mycket på vädret så just nu är det på topp! :)




Min Fia :D

 
Vårmys!


Gult är inte fult

Kommentarer
Postat av: Fhian=)

En helt underbar dag! Den första av många fler som kommer utspela sig nu i vår och sommar! Ett helt underbart inlägg! Love

2010-05-07 @ 18:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0