Sex and the city VIP



På fredag ska Mli, jag och Sofhia titta på på Sex and the city 2. Jag bokade oss VIP-platser. Det ska bli en jätterolig dag. Först SPA med flickorna sedan middag och efter det en efterlängtad utgång. Det här veckan tror jag blir jätterolig med modevisning, middagsmys, bio, utgång och mors dag. Köpte en fin present till mamma idag. Jag ska laga henne en god middag. Någon som har förslag på vad jag kan laga?
Trist väder det är idag. Det var som bäckar på gatorna efter allt regn. Nu ska jag ta och äta lite mellanmål.
Ha en bra dag!
XOXO Lisa


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack snälla du! Min mamma är inredare så det är väl från henne jag fått mitt intresse! :) Jag älskar allt med inredning!! Kram tilda

2010-05-26 @ 11:08:17
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0